Ångan uppe!? :-)

 
Tror minsann att jag fortsätter ösa över er lite nytagna foton, nu när jag faktiskt äntligen (som det verkar iallafall!?) har börjat återfå lite rutiner vid den stationära datorn. :-)
 
Testade något nytt i tisdagskväll; Fota fotboll i mörker!!
 
Ja, det var ju i och för sej fortfarande ljust när matcherna började (klockan 18), men sen föll skymningen snabbt och även om det är bra belysning på planen så fick kameran pressas hårt för att det skulle bli någorlunda skapliga bilder. Ärligt sagt trodde jag inte att de skulle bli så pass bra som de ändå blev, så jag är nöjd.
 
Eftersom båda matcherna spelades samtidigt, fick jag kila mellan planerna och fota en stund här och en stund där. På det viset var det inte lätt att hålla reda på mål och slutresultat och så där - men som vanligt är det vit/röda laget som ni ska hejja på!! ;-)
 
Börjar med P9:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så P11:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MalinB tyckte, apropå mitt fotbollsfoto från inlägget häromdagen, att det borde publiceras på/i föreningens hemsida/tidning eller nåt sånt. Och lugn!! Det är precis för den sakens skull som jag fotar sånt här! :-)
 
Lagbilden på F9-tjejerna tex, är just nu omslagsbild till föreningens Facebooksida.
 
En annan dag ska jag lägga upp några foton från deras match också - och från damlagets! :-) Men nu:
 
Trevlig torsdag på er allihopa!!
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Finfina och härliga bilder som talar för sig själva!
Nu står min första promenad på gång ute i det fina höstvädret med sol och en bedövande färgprakt bland trädens löv.

Allt gott!

2015-10-15 @ 09:44:32
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Malin B

Men vilken tur att de fina bilderna kommer till officiell nytta! :)
Det brukar alltid vara uppskattat att se/läsa från matcherna. :)
När O var yngre tyckte han det var allra bäst på motståndarlagens hemsidor efter matchen, stod det något bra där om honom/laget, då var det verkligen "på riktigt". :)

2015-10-15 @ 20:40:20
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Pernilla

Men vilka fantastiska bilder! Själv fortsätter jag ihärdigt att ta mobilbilder med dålig skärpa. Lägger ut dem i mobilen och får chocken när jag sen får se de dåliga bilderna på en stor skärm. Men det är så jag är.
/P

2015-10-16 @ 12:40:06
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Inga M

Du är bara suverän som fotograf, skärpa och rätt ljus och liv i bilderna! Proffsigt!

2015-10-17 @ 04:46:49
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0