Semester!

 
Igår började maken sin första omgång sommarsemester; tre veckor nu, och sedan blir det ytterligare en vecka i augusti. GÖTT!!!
 
Själv har jag, som ni kanske har märkt, haft semester från bloggen i ca två veckor. :-) Måste erkänna att det har varit ganska gött det också. Och om inte annat så har det inneburit att jag har insett att jag faktiskt INTE är beroende av att blogga varje dag - fast att jag i åravis har trott att jag varit det!! ;-D
 
Skulle väl rent av kunna lägga av med bloggandet helt och hållet nu!?! >:-) 
 
Fast...
 
Nä, jag fortsätter nog ett tag till iallafall! :-)
 
 
 
 
 
 
Men det är nog säkrast att jag redan nu önskar er alla en riktigt fin, trevlig och rolig midsommar!! :-)
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack! Klokt beslut att inte lägga av för nu måste jag vara lite egoistiskt, jag måste få följa lilla vovven och dina växande idéer både i grön och annat du tar dig för :-)
Ta nu en tur till staun eller Öland i sommar så att ni får njuta lite av eran ledighet. Det finns både stjärterum och hjärterum där :-)

Tjingeling!

2015-06-16 @ 13:55:57
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
Postat av: Malin B

Ingen risk att ni ligger på latsidan när det är ledigt. Det är ju olika projekt som avlöser varandra hela tiden. Hoppas det går bra till midsommar nu då. ;)
Annars får det bli midsommar på altanen nästa år...

2015-06-16 @ 16:46:01
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Ditte

Detsamma! Och jag har inte haft några abstinensbesvär gällande bloggen. Kanske lite att inte lägga upp fina foton då, men i övrigt enbart skönt att slippa skriva "nåt finurligt" som iofs säkert uppskattas, men jag vill lägga tid på annat. och så finns ju fb ;)

2015-06-16 @ 20:37:04
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Nä, inte lägga av helt. Man vet ju aldrig.....
Dags att plocka lite på huvudet, ser jag......yrkesskada.
Host!
Så stor han blivit den lilla busen. Om två veckor är det full fart här i huset också.
/P

2015-06-17 @ 08:18:10
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Lennart O

Morning! Att lägga av med att blogga är nog inte så lätt. Ett färskt exempel på det är Ulf Lundell som bloggade ganska flitigt under ett halvår, men kom underfund med att det tog för mycket av hans tid. Han meddelade då för någon månad sen att han kommer att sluta blogga, åtminstone nu under sommaren. Dock gick det inte mer ett par veckor så är han nu tillbaka på sin blogg igen. Han skyller på att han inte visste att han hade så många läsare och det kanske var taskigt att bara lämna dem i sticket.

Nu har vi haft bra väder här under de senaste dagarna, mycket med sol men ändå lagom värme för att kunna utföra något nyttigt utomhus.Väderradarn visar tyvärr just nu att vi har regn att vänta inom ett par timmar. Mina rhododendron blommar osedvanligt rikligt i år. Hade jag haft den tekniska utrustningen och det tekniska kunnandet så hade jag gärna lagt ut en bild på den överdådiga blomningen. Hade besök av en fd granne igår. Hon frågade hur jag bär mej åt för att få dem att blomma så rikligt. Helt sanningsenligt svarade jag att jag gör absolut ingenting. Detta är det fantastiska med denna prydnadsväxt att den sköter sej själv och således idealisk för personer som helt saknar gröna fingrar.

I övrigt kan man med viss uppgivenhet konstatera att världen idag leds av en samling med dårar. Skulle kunna utveckla detta hur mycket som helst och med vad som allt tydligare visar att det dessvärre förhåller sig just så, men orkar inte med mer än så här just nu.

Ha en fortsatt trevlig semester!

2015-06-17 @ 09:09:38
URL: http://leonardo34.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0