Nu har den exakt två veckor till...

 
...på sej att dyka upp!!
 
 
 
 
 
 
Julstämningen, alltså... 
 
Här är jag mentalt fortfarande fast i nåt novembergrått senhöstläge, och lusten till julpyssel står kvar på noll.
 
Det mest julröda jag kan komma på just nu, är ena väggen i sonens vardagsrum - men den ska förhoppningsvis snart vara gömd bakom en snyggare kulör!! 
 
 
 
 
 
 
Vi började tapetsera en annan vägg i detta rum igårkväll, men fotona på det projektet har inte lämnat kameran än. Så jag får visa resultatet en annan dag! :-)
 
Trevlig tisdag på er allihopa, och grattis på namnsdagen alla ni som också heter Anna - och framförallt GRATTIS syrran, på din födelsedag!!! :-D
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart O

Go middag och GRATTIS! Min middag bestod idag av stekt fläsk med löksås. Mycket gott! Det finns få rätter som går upp mot gammaldags husmanskost.

Julstämning efterlyser du. Nja det är väl tid för det tids nog. Mycket ska tima innan vi är framme vid julen. Förresten tycker jag många av dina framodlade chilifrukter påminner inte så lite om jul. En del skulle säkert platsar som julgransprydnader.
I övrigt tycker jag att ett visst lugn lägrat sej här i stugan. Förhoppningsvis är det inte lugnet före stormen.

Jag gjorde ett FB-inlägg i morse beträffande lokala tilldragelser. Jag använde mej av lite finstämd ironi, men se det passade inte alls. Mina motdebattörer kan förmodligen inte ens stava till begreppet ironi. Tråkigt när ens ansträngningar att vara lite spirituell faller platt till marken. Troligen har jag grovt överskattat populasen. ;-)

Ha en fin dag!

2014-12-09 @ 13:23:19
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Maria S

Tackar! :-) Och grattis till dig på namnsdagen!

2014-12-09 @ 20:18:00
Postat av: Herr Nilssons Fru

Jamen grattis lite sent där då :)
Idag är de ingen ide att ha julkänslor för de blåser lätt bort:) jösses vad han tar i vinden.
Jo jag tänkte släppa fram tomtarna i morgon faktiskt, alla barnbarn kommer ju o firar jul här så jo, julstämning vill jag ha.
Kramiz

2014-12-10 @ 06:24:16
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se/
Postat av: Malin B

Grattis till dig så här lite i efterskott. Fint folk kommer sent som du vet. ;)
Jag grattade regionchefen på Anna-dagen i alla fall. ;) Fick ett grattis tillbaka, hur i hela friden hon nu kunde komma ihåg att jag heter Anna i mellannamn. "En del saker glömmer man inte" sa hon, jag undrar jag vad jag har satt för spår hos henne.

Är det inte lite otaktiskt att måla över röda väggar FÖRE jul? ;)
Skämt å sido, jag är bombsäker på att det blir jätte fint.

2014-12-12 @ 22:41:24
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: majamyra | It´s all about the details

Vilken söt pippi!
Och jag lyckades få ihop lussekatter, även om jag är förkyld, men idag är jag helt slut. Skyller på att jag inte har varit på gymmet på ett tag.

2014-12-14 @ 19:28:25
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: Madelene Englund

Vilken fin bild på fågeln:) Hoppas du hittade julstämningen

2014-12-29 @ 07:59:41
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0