En gång om året...

 
...ska man förnya antivirusprogrammet på datorn... Känns alltid som en gång för mycket!? Hm...
 
Men nu är det iallafall gjort - och efter lite mixter hit och dit, så tycks faktiskt allt funka som det ska!? Blev lite orolig ett tag när favoritwebläsaren inte ville gå igång, och det dök upp lustiga meddelande-rutor från Norton på skärmen. Men det var tydligen "fel av den självläkande sorten", för vid nästa försök så gick Crome som vanligt igen. :-)
 
Nu ska bara samma procedur upprepas på två datorer till. Phu...
 
 
 
 
 
 
Kan man förresten få tydligare instruktioner än vad denna chiliplanta har fått!? ;-) Ytterkrukan formligen skriker ut vad jag vill att "busken" ska ge mej framöver: Röd färg på frukterna!!! :-D
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Din gröna djungel saknar väl idag bara lianer med svängande apor. ;-)

Ännu en vacker sensommardag verkar vädergudarna ge oss till skänks. Nu bara två dagar före den första höstmånaden. Efter som jag mestadels bestämmer själv över mitt liv så kommer jag att anslå dagen till att vistas utomhus så mycket som möjligt, uträttande ett minimum av fysisk aktivitet, helt enkelt bara njuta av vädret och livet i stort. De mörka molnen kommer tids nog och de få tas när de kommer. Ett slentrianmässigt liv bör nog undvikas i görligaste mån. Lätt för mej att säga, men livet är faktiskt mer än en transportsträcka mellan födelse och död. Det är innehållet som måste fyllas med substans av god kvalité. Man kan faktiskt leva ett rikt liv utan några stora yttre åthävor.
Hm, det var väldigt vad jag svävade ut här, bäst att sluta innan det spårar ur helt.

Ha en fin helg!

2014-08-29 @ 08:56:16
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Carina

Haha, ja det var tydliga och klara besked!!! Det kan den ju verkligen inte missa.....och det där memd av-program, så trist men ack så nödvändigt :(
Ha en finer helg!

2014-08-29 @ 09:11:02
URL: http://vidbjarsjobacken.blogspot.se
Postat av: Lotta

Hahaha...synd du inte sparade lite rödfärg i botten som plantan kunde få suga åt sig.
När jag var hos min äldste son för några dagar sedan så möttes jag av ett hav av cilieplantor. En liten röd frukt hängde i en av plantorna. Jag log lite när sonen berättade att de flyttade plantorna mellan olika fönster så att frukterna skulle få mera sol.

Här skiner solen och det är riktigt skönt ute.

Oj då! Virusuppdatering är jag inte så bra på...måste bättra mig!!!! Annars så kan det hända tråkiga saker :(

Hoppas du får en bra fredag!

:-)

2014-08-29 @ 10:15:40
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
Postat av: Malin B

Jag har avsagt mig ansvaret som datachef i denna familj, det räcker med ekonomi, mat, tvätt, städ... ;)
Ska i och med detta dra igång dagen middagsfixande.
Ha en fin helg!

2014-08-29 @ 15:03:29
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Soffie

Wow va stor din chilipasta är,hoppas det blir massor av chili nu då,hihi bra kruka det där

2014-08-31 @ 09:56:27
Postat av: Soffie

Det var jag där ovan

2014-08-31 @ 10:01:00
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0