Plugga bör man...?

 
Befinner mej i dotterns lägenhet denna torsdagsförmiddag, och försöker sätta mej in i vad som är på gång på min kurs den här veckan.
 
På grund av stormens härjningar går det för närvarande inte att göra detta hemifrån, eftersom vi fortfarande inte har fått elen lagad. Och det lär nog dröja någon eller några dagar till, är jag rädd... SUCK!!
 
Men det tar ju knappast min skola någon hänsyn till, och på måndag är det inlämningsdax precis som vanligt. Och nästa måndag igen, är det en STOR uppgift som ska lämnas in. Phu! Just nu känns det inte som om jag kommer att kunna fixa den sistnämnda i tid, men vi får väl se... Har inte ens Word i laptopen som jag använder mej av nu, och då är det ju så lagom enkelt att skriva inlämningsuppgifter! 
 
Nåja! I värsta fall får jag väl lämna in senare, men eftersom det drar igång en ny delkurs samma dag som den stora uppgiften ska vara inlämnad, så vore det ju helt klart skönast att ha den klar i tid... Men det förutsätter nästan att vi får ordning på strömmen hemma senast på måndag, så jag kommer åt allt jag har i min stationära dator! Både av nedladdat kursmaterial och av program...
 
BLÄ för stormar och elavbrott!!!
 
Hinner inte svara på kommentarer nu, men ni må tro att jag tusen och åter tusen gånger hellre hade gjort det än att brottas vidare med mina skoluppgifter. <:-)
 
På återhörande någon annan dag!!
 
/AnnaKK
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare! Klart de måste fixa strömmen innan fredag kl 16.00, de där el-Nissarna måste ju ha överseende med att du har din skola att sköta.
Hoppas och håller tummarna för att det löser sig under morgondagen :-)
Hoppas, hoppas, hoppas!!!

2013-10-31 @ 23:06:54
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0