Deadline...

 
Med tanke på att jag inte har ägnat mitt skolarbete särskilt många tankar under helgen, lär jag väl få sitta med det större delen av dagen idag också. I fredags skrev jag på det i cirka sex timmar. Man tycker det borde ha blivit ganska många sidor text på den tiden, men det blev det inte... Fast håller jag bara samma fart och produktion (ofart och oproduktion?) idag, så borde det ändå räcka med 3-4 timmars ytterligare skrivande... Vi får väl se! <:-)
 
Hur som helst! Hoppas att ni har haft en trevlig helg!? :-) Här flög den förbi alldeles för snabbt, tycker jag...
 
 
 
 
 
 
Men i och för sej så hann jag med en hel del trevligt. :-) Förlustade mej till exempel på loppis/second hand i lördags förmiddag, och fyndade lite av varje "bra å ha". Några klädesplagg, ett par blomkrukor och en pall för att nämna något. Och igår var det ju fars dag, vilket alltid innebär att det vankas gåsmiddag hemma hos makens föräldrar. MUMS!! :-)~
 
Ha en fin start på nya veckan allihopa!
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! En fin novembermorgon med något för denna månad så apart som sol och blå himmel! Vägfararna får dessvärre också känna på frosthalkans förrädiska intåg. Skönt att vinterdäcken kom på igår.

Idag borde det vara en utmärkt dag för dem som lider av höstdepression. Jag läser nämligen i bladet att den bästa medicinen mot höstdepressioner är långa promenader under den ljusa delen av dagen. Detta menar överläkaren Baba Pendre vid universitetssjukhuset i Lund.
Inte för att jag lider av depression men en promenad sitter ändå inte helt fel. Bäst också att passa på innan snö, is och halka sätter P för gamlingarnas obesvärade utevistelser. Så det är bara att kränga på sig vinterjackan och kasta sig ut i naturen.

Ha en fin inledning på veckan!

2013-11-11 @ 09:31:56
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Decdia

Vilken bild! Nu är jag ju ny här i bloggen men jag gissar att det där med fotografering är lite av din grej va?

Plugga är skittrist, att skapa på kommando är liksom skitsvårt. Men att vänta på motivation är inte så smart det heller...

Visst är degen det godaste! Även om jag på senare år börjat att se charmen i de färdiga kakorna med...
Kalkon på juldagen, mysig tradition! Vi brukar ha pizza, haha! Jag är inget fan av julmaten så när julborden och sen julafton är avklarade vill jag inte se det mer.

2013-11-11 @ 19:26:02
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va cool bild,vad kul att hitta grejer på loppis, hoppas du fick ihop något bra idag i din text, kramen

2013-11-11 @ 21:37:25
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hoppas du haft disciplin och fått klart uppgiften?
Helgen gick fort men dagen gick fortare. Sällan har jag varit med om en måndag som gått så fort.
/P

2013-11-11 @ 21:37:42
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Lotta

Häftig bild! Hur har det gått med din uppgift?
Jag funderar på att smyga upp en fågelmatstation här i trädet utanför mitt. Det kan de väl inte ha något emot i bostadsrättsföreningen. Jag som är sjukskriven måste ju ha något att kolla på när jag sitter vid mitt köksbord. hahaha..

:-)

2013-11-12 @ 16:23:23
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0