Söndag...

 
 
 
 
 
Foto från semestern i somras. Då var det inga 15000 tusen skidåkare i Sälen. :-)
 
Fast en faslig massa ingraverade Vasaloppssegrare i den här stenen var det. Undrar just om Jörgen Brink lyckas vinna en fjärde gång idag!? Hejja!!! :-D
 
Själv är jag glad att jag har alla lårbenshalsarna i behåll efter morgonens lilla powerwalking-tur. Två av de tre och en halvkilometerna gick på mer eller mindre blankis. Det var minst sagt slirigt emellanåt... 
 
I eftermiddag blir det ännu mera sport. Dottern & Co spelar årets första träningsmatch då. Hejja-Hejja!! :-)
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Gårdagens inplanerade promenad fick tyvärr ställas in på grund av regn(!) och blåst, men idag skiner solen och skadan ska tas igen med råge. Bara middagen är avklarad så bär det åstad.

På tal om middag så får det nog bli något så enkelt och simpelt som falukorv idag. Även om korven skulle innehålla spår av dragare så krävs det faktiskt något köttaktigt efter att under en hel vecka levt på fiskdiét. Man blir ju klokare av att äta fisk sägs det, men någon märkbar förändring av klokheten kan dock hittills inte spåras. ;-)

Ha det gott!

2013-03-03 @ 09:16:18
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Yvonne

Här har det smält undan mest på de större vägarna och cykelbanorna, fast det är rätt halt här utanför huset och hur det är på andra vägar vågar jag inte tänka på...ska försöka gå ut på en liten promenix sen.... Sälen har jag aldrig varit i, däremot Mora. På sommaren också...

2013-03-03 @ 09:29:58
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Jane

Äldsta sonen skulle ha åkt i söndags men han hade varit genomförkyld och var fortfarande inte riktigt bra så han stod över åket i år. Förra året åkte han trots förkylning, lite onödigt tyckte jag (som skällde på honom).
Inatt har det verkligen stormat här, nu har skatorna rejält med byggmaterial till sina bon :) Solen tittar fram då och då, hoppas det klarnar upp lite till framåt dagen.
Ha det bra!

2013-03-03 @ 09:55:07
URL: http://janesmax.blogspot.com
Postat av: mimmi

Jag var ute idag ..och jag nästan ångade mig efter 200 meter..för jädrans så halkigt det var..men jag tittade bakåt och kom på att det var lika halkigt tillbaka.,så jag chansade på att fortsätta och ta en annan väg hem :)
kram

2013-03-03 @ 14:18:32
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com
Postat av: bara anna

Här blir det ingen powerwalk i dag för jädrans vilken influensa vi har åkt på. Men just nu känner jag mig lite bättre i alla fall, så jag sitter en stund och kollar på lite bloggar. Får ju ont i ryggen av att ligga så mycket...

2013-03-03 @ 14:30:49
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Suss

WOW, Jag ser även ditt namn där på stenen:-)... Jag såg starten idag, målgången och lite där emellan. Jag kände att jag hade för mycket att greja med idag, för att sitta framför TV.n i cirka 4 timmar. Inte blev det Brink heller tyvärr!
Akta dig för halkiga vägar, vi har gott om dem här också, jag går på mittsträngen och hoppas på glest mellan bilarna.

2013-03-03 @ 16:21:08
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Lotta

Undrar om du inte smygåkt lite i alla fall. Tycket att jag såg ditt namn högs upp på stenen. Jag vet...man ska ju inte berätta allt.

Hur gick det i fotbollen? Håller tummarna :-)

2013-03-03 @ 17:14:33
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0