På närmare håll...

 
...ser vildsvinet på fotot i gårdagens inlägg ut så här:
 
 
 
 
 
Och ni var ju faktiskt några som fattade vad det är för något: En skjuttavla! Tillverkad av sonen i helgen som var. :-)
 
Idag ska jag försöka jobba på ganska flitigt med min tenta, och åtminstone försöka strukturera upp hur jag tänker besvara frågorna... För jag tänker nämligen INTE ägna en sekund av helgen åt den - för eftersom vi fortfarande inte har fått tillbaka den förra tentan (Jag saknar ord...!!! 8-X), så har vi "kompenserats" med att få hela påskhelgen också på oss, att färdigställa den här. 
 
Så imorgon och på söndag tänker jag bara göra roliga saker!! :-D
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Såklart vi fattar! =)
Snyggt jobbat av sonen måste jag säga men VAD sysslar era mentorer med? Så himla trist.
Här har vi nu klarat av morgonskottningen men tyvärr snöar det ju nästan igen innan man ens hinner bli klar med allt... Det är vid sådana här dagar jag tänker på hur fint det skulle vara att bo i lägenhet. ;)
På förmiddagen ska jag och farmor åka på begravning, om vi nu tar oss dit... Borde få färdtjänst. ;)

2013-03-22 @ 08:15:48
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Ronnie

Tocken lurifax , missade tyvärr gårdagens inlägg men lite lurigt såg det ut att vara !
Va ska du inte plugga i helgen ??
Hoppas du får tillfälle till lite foto åtminstone o lycka till idag med hjärnskrynklandet !
Trevlig helg då ! Ronnie

2013-03-22 @ 08:30:01
URL: http://www.ronniesfiske.se
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

Helt rätt!
Tack för din långa kommentar om walk-in-closet. Kul när man får lite tankar från andra.
Önskar er en mysig helg!

2013-03-22 @ 11:28:57
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: Yvonne

Jag förstod ju att det inte var ett riktigt svin som ni hade i trädgården, och det här verkar vara stendött, för det har blivit skjutet ett par gånger tror jag! Lycka till med tenta och allt nu då!

2013-03-22 @ 17:47:46
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Jane

Det var ju en himla tur att ni fick lite mer tid på er! Mer av den varan skulle jag själv behöva just nu. Lite självömkan här men jag får väl skylla mig själv som alltid skjuter upp allt i sista stund, målar/tecknar som besatt plus att jag fick jätteont i halsen på eftermiddagen. Känner hur förkylningen kommer mer och mer :( Vill INTE!
Här hos oss råder vargfrossan och folk pratar om vad de skulle göra om de träffar på vargen, man blir så less på det! Tydligen är det två stycken, en som håller till strax utanför stan och sedan är varghonan (som man kört bort härifrån ett flertal gånger) på väg hit igen. Dröjer väl inte länge förrän någon idiot skjuter dem och säger att de anföll hunden ... eller barnen. :/
Nu har du väl hunnit jobba med tentan men jag kan ju önska dig lycka till ändå :)

2013-03-22 @ 21:07:20
URL: http://janesmax.blogspot.com
Postat av: soffie

fniss så klart vi fatta:)lycka till med tentan:)kram

2013-03-22 @ 21:16:31
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Majsan, Lindsjö taxar

Hoppas dock att han får äkta grisar framför sig ju....några cm till idag...suck.

2013-03-22 @ 21:45:07
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: Sami

Du verkar ha mycket tentor :( jag kommer ihåg när jag gick klart skötar utbildningen i sommras, vi hade totalt sett 1 hemtenta och ingen mer :)

2013-03-23 @ 08:13:55
URL: http://www.enkillemedkamera.se
Postat av: annette

Såg jaga väl:-))
Kul att Du fick fina omdömen på den förra tentan så lusten att ta tag i nästa infann sig, men lite dåligt är det allt ändå!
Har idag tagit lite bilder på husen som jag skall lägga ut på bloggen vid tillfälle, kanske före och efter vore kul, får se.
Då det varit total brist på renovering här under en massa år så har det protesterats, dom som är med i hyresgästföreningen har gått den vägen, jag är inte med där så jag har skickat insändare till lokaltidningen:)
Skickade även in lite bilder till tidningen under senhösten då det återigen aviserades nya höjningar till 2013, vad som är sant eller inte vet inte jag, men en granne säger att efter det inlägget så var kommunen här och kollade, hyresvärden fick då hot om tvångsförvaltning, och det är ju ingen standardhöjning av lägenheterna som sker, därför ingen höjning!
Och våran hyra för i år höjdes inte heller lika mycket som för övriga!

2013-03-24 @ 16:51:37
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0