Och vem har tid att ens gå till AF och skriva in sej!?

 
Inte jag iallafall!! ;-)
 
Har ju agerat målare X antal timmar de senaste veckorna i samband med att dottern har piffat upp sitt kök, och nu när det projektet börjar närma sej slutet så har jag tittat ut några nya att ta tag i här hemma. Exempelvis dessa båda katastrofområden:
 
 

 
 
Furuskåpet samlar prylar, skräp och damm (och handdukar också, av nån outgrundlig anledning...) - och eftersom det har hamnat två överblivna stolar intill det, så har plötsligt de också blivit avställningsytor för allt och inget...!? 8-X Lika dant är det inne i vår klädkammare: Jag tror det finns ungefär allt UTOM kläder i den!? Stånk... För kläderna hamnar på ett bord i sovrummet istället, och det ser så jävligt ut så det vågar jag inte ens visa upp på bild! <:-/ Så-å-å-å: SANERING!!!!!!!!!
 
Fast... Nu har det kommit ett projekt till på dotterns agenda, som antgligen får gå före mina:
 
 
 
 
Hon har fyndat en gammal hallmöbel/telefonbänk! :-) Som ska slipas och putsas och spacklas lite - och sedan målas vit, vit, vit. Samt få ett nytt tyg på sittdynan.
 
Ja, jag kanske inte blir så involverad i renoveringen av den förresten - men hon ska vara här och fixa och måla, så det lär väl åtminstone innebära att jag står brevid och tittar på! ;-)
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, var glad att du "bara" har två katastrofområden ... hela min lägenhet är just nu ett stort!! Har varken tid eller lust att ta itu med alla högar som blivit sedan semestern tagit slut. Det är nog mycket roligare att renovera grejor :)

2012-08-28 @ 20:40:29
URL: http://www.janesmax.blogspot.com
Postat av: annette

Ger upp, två kommentarer har åkt rakt ut i cybern!

2012-08-28 @ 20:58:10
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.se
Postat av: annette

Testar igen då den tredje visst fastnade, men det blir nog en nerkortad version;)
Kanske skulle fota här hemma så Du finge se att Du inte är ensammen om högar här och där, hade rensat och gjort så fint till jobbet började, men nu är det fullt överallt igen!
Duktig Du var som plockade, rensade och kokade sylt igår, gjorde jag förra året, räcker ett år till;)
Du behöver inte delta så aktivt i dotterns renovering, för mej räcker det om Du fotar;-))
Synd om AF som missar en sådan "guldgruva" som Du!

2012-08-28 @ 21:02:59
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.se
Postat av: Majsan, Lindsjo taxar

He he du är rolig du...gå o skriv in dig, det tjänar du på i längden. Har typ med lite sådant att göra på jobbet, jobbar dock inte på AF...
Jag har väl en del med friggeboden att göra i veckan då sambon börjat jobba. I helgen är han i Jämtland o jagar ripa så inte blev det hjälp av honom...

2012-08-28 @ 21:29:38
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: Ronnie

Klart att det blir högar så även här Foto o Redigering går ju alltid före eller hur he he !

2012-08-28 @ 21:34:36
URL: http://www.ronniesfiske.se
Postat av: soffie

men å va kul att fixa hemma :) härligt att få iordning på sina katastrofområden;) fniss jag började att rensa min garderob men insåg att nops det får jag ta till helgen istället !men jag har ju börjat iallafall;)kram

2012-08-28 @ 22:12:52
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0