Tisdag...




Så mycket mer spännande än att rota omkring bland fjolårets bilder, och kanske göra en och annan ny redigering av dem, blir visst inte mitt fotointresse om dagarna just nu!?

Inte så att jag är helt off, eller så! Men jag känner mej så-å-å begränsad av väderleken! :-/ Det går ju inte att gå nånstans på grund av isen och halkan - och köra planlöst runt med bilen och "skjuta" genom vindrutan är ju helt oförsvarbart! <:-)

Så... Den här bloggen får väl fortsätta att vara "ospännande" ett tag till... Men! Redan i morgon ska det väl snöa igen, förresten!?

Då blir det förhoppningsvis lite bättre väglag för mina dojjor, så jag kan lufsa ut med kameran igen! :-D

/AnnaKK





PS! Angående bilden här ovan... Folket står egentligen inte alls och läser på en skylt eller dylikt, utan har flockats kring en kameradisplay för att beundra något nytaget foto. :-) DS! 







Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Det mest spännande just nu är om man ska klara ännu en dag utan att dråsa omkull i is-och snösörjan. Efter veckoslutets besök på Sveriges framsida, är det inte utan att jag längtar efter att åter få känna fast mark under fötterna. Att åter en gång obesvärat kunna ge sig ut på promenader i skog och mark.

Ha en fin dag bland dina fina foton!

2011-01-11 @ 09:32:06
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: annette

Fast för oss andra är det spännande att se vad Du hittar i Ditt arkiv. Och bilderna blir ju spännande och roliga för vi vet ju inte innnan texten vad t.ex dom här människorna stirrar på;)

Nej, jag har inte återvänt till jobbet, orkade inte vara uppe ens hela dagen igår och hostar så jag nästan "spyr" så fort jag pratar några ord. Har pratat med min samordnare idag och sagt tidigast torsdag, hoppas på det för det är inget roligt att vara hemma och vara sjuk!

Får väl gå igenom skåpen idag och se om jag hittar ngt spännande att lägga lite fototid på, men inte alkohol även om det finns mer att ta av;)



Ha en bra dag!



annette



Ha en bra dag!



annette

2011-01-11 @ 10:14:10
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: yvonne

Man har ju otroligt mycket o-visade bilder...och de är ju spännande för de som inte sett dem! :-) Men det är ju skönt att komma ut lite också...Idag ska jag till Ikea IGEN, men inga småtroll med idag. ;-) Går ut och går gör jag INTE än. Ska kolla upp Foto på bibblan...Digitalfoto som jag har är inte samma som Bonniers Digitalfoto für alle...Den är ä-n-n-u mer reklam i ;-)

2011-01-11 @ 10:20:25
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Jen

Säger som kommentaren ovan: Du har ju mängder med ovisade bilder. Det är spännande! :D

Hoppas snön orkar komma hit upp med...för promenaderna med 2 dragande hundar är hopplösa. :/

2011-01-11 @ 10:29:30
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Tycker inte din "byrålåda" är ospännande!

Nu blir ju tid till att pröva olika typer av redigering och kanske lära mer om bildbehandling!

"Rullningen" är gjort i PS, och jag vet inte var eller om det går att göra i Elements. Kan kolla när jag kommer intill en dator med det programmet.



Men IS är faktiskt vackert att fota, även direkt utanför huset enligt både dig och Annette! Men det är sant, lite sol behövs allt på stället också!



Ha en bra dag! (Broddar PÅ)

2011-01-11 @ 11:54:38
URL: http://landsorts-fotografen.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Kom just in efter en vurpa som hunden bjöd mig på. Synd inte du var där med din kamera, vi hade kunnat vunnit många tävlingar med den vinterbilden. Alla ben är fortfarande hela och hunden han skäms.

Kram

2011-01-11 @ 15:58:51
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Jane

håller med de ovanstående - för oss besökare är det lika roligt att titta på "fjolårsbilder" med din teknik ;))

2011-01-11 @ 17:28:18
URL: http://www.janesmax.blogspot.com
Postat av: Marie F

Jag håller såååå med dig. Det är läskigt nog att försöka balansera utan kamera.



För övrigt, förutom ett kul motiv så var bilden väldigt fin i kontrasten och ljuset.



Kram.

2011-01-13 @ 02:28:40
URL: http://falkering.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0