En till...


...från Hallandstunneln. :-)



Och NEJ, Mimmi och Jane! Idag kommer inget att hända med den här bilden, hur länge ni än väntar eller hur mycket ni än drar med musen fram och tillbaka över den! ;-)

Mimmi har förövrigt gjort ett inlägg om hur hon gör sina rörliga bilder. :-) Klicka här om du vill veta/lära!

(Och en beskrivning över hur jag gör mina, i programmet PS Elements 8, finns här).

För att knyta an lite grann till inläggets bild igen... Så vet jag inte om jag ska tacka eller förbanna Gud för dagens väderlek!?

Men jag antar att jag ännu så länge mest ska vara tacksam, för det har inte kommit mer än några centimeter slaskig nysnö... SMHI har dock förkunnat att mer blötsnö är att vänta under dagens gång...

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet inte heller om jag ska vara tacksam över vädret eller inte :-/, för om det hade kommit i snö så hade jag nog inte kommit ut ur huset före påsk.

Så jag tror att jag älskar regn för tillfället, i alla fall tills jag fyllt frysen och skafferiet med proviant.



Ha en bra dag!



Kram

2010-11-23 @ 08:44:06
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Lennart O

God förmiddag! Häromdagen förbannade jag vintern med dess bihang. Efter morgonens första pass med skottning av den blytunga snön, är jag beredd att minst fördubbla förbannelsen. Och snön bara fortsätter att vräka ner!

Så står jag nu inför ett av de dagligen återkommande problemen: Vad ska jag laga till middag i dag? Tror att det får bli något för mikron. Några mera komplicerade middagsrätter blir det sällan numera. Tyvärr! Med stigande ålder infinner sig ökande mått av bekvämlighet, och med tanke på snöskottningen kan det väl i varje fall idag finnas ursäkt för detta mått av bekvämlighet.

Ha en bra dag!

2010-11-23 @ 10:20:17
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Anki

Hej hej



Slask är inge vidare men blåsten är ännu värre:) Idag fick inte vovven lukta på många fläckar innan jag sprang in igen!

2010-11-23 @ 13:13:57
URL: http://orietamo.blogspot.com
Postat av: mimmi

Ha ha .. jag satt och väntade på att något skulle hända ... innan jag läste vad du hade skrivit under:)

2010-11-23 @ 16:38:07
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Jane

... tassar in och försöker i alla fall ... det kanske händer något ;))

Ska genast kolla dina tips!

2010-11-23 @ 18:31:25
URL: http://www.janesmax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0