Tro det eller ej...


...men det finns faktiskt, vargavintern till trots, tåg som rör sej på stambanan! :-D

Liksom det finns träd som plötsligt sliter sej loss ur marken, och "skuttar in" framför linsen just som jag ska föreviga en cool (?) graffiti på tågvagnarna...!! 8-X



Helt ärligt - jag kan verkligen inte minnas att jag såg ett träd i sökaren när jag tog detta foto!?!

Men det är väl ingen så där jättebra idé förstås, att försöka panorera ett motiv tvärs igenom en massa buskar och sly och så där... Och visst fanns det ett och annat träd också där jag befann mej...

Shit happens!! <:-)

Idag blir det Kristianstad: först en sväng till tandregleringen med dottern, och sedan några timmar på stan också.

Trevlig onsdag! :-)

/AnnaKK





PS! Jag fick överraskande många kommentarer efter detta inlägg, från personer som troligtvis har följt en länk till det nånstans ifrån. Vore lite kul att veta varifrån??? :-)

Dock... Jag har tagit bort flera av de kommentarerna, eftersom jag upplevde dem som ren och skär spam! >:-I En liten princip jag har haft i alla år som bloggare, och som jag kommer att fortsätta att ha...

Så det är med andra ord ingen idé att ödsla tid på att skriva såna kommentarer till mej. Men seriösa kommentarer är alltid välkomna - och jag försöker även att alltid besvara dem!! DS!






Uppdatering: Från och med NU är det torsdag även i min tideräkning!! ;-) (Men det känns verkligen som onsdag!? Tycker jag... <:-) Hm...)








Kommentarer
Postat av: yvonne

Hoppas du inte upplever mina kommentarer som spam ;) Jag har (nästan) aldrig fått några såna till min blogg. Jag fick en underlig kommentar på ett inlägg som är minst ett år gammalt, det var nog nåt sånt. Och det är klart att träd går, du har väl sett Sagan om ringen ;-) <3min dator funkar igen, tralalala<3

2010-12-30 @ 08:59:28
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Anki

Morning...vet du här står tågen still, en del fastfrusa..ja inte precis här för här finns ingen järnväg men neråt Kalmarskogarna. ((tror de fick loss de sista igår kväll) Gillar din bild trots trädet, sånna där små (stora då) detaljer gör bilderna mer spännande o de e väl inte så konstigt om man inte ser ett litet träd i lincen..hummm..

Kramiz

2010-12-30 @ 09:27:56
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Lennart O

Morning! Ursäkta, men är det inte torsdag idag? Eller har jag helt tappat tideräkningen? Kanske en löjlig anmärkning, för mig spelar det ingen större roll om det är onsdag eller torsdag, dagarna kommer och går, den ena avlöser den andra osv.

Beträffande vädret verkar det som om det antagit ett statiskt läge, dvs även här gäller att den ena dagen är den andra lik.

Ha en fin torsdag!

2010-12-30 @ 09:27:59
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Jane

attans träd, de ska jämnt försöka komma med - riktiga linslusar ;)

Jag skrattade (kanske lite hånfullt) när de talade om att man tagit två gamla lok från vårt Järnvägsmuseum för att ploga spåren i södra Sverige. Ytterligare ett lok står och väntar om det behövs ... ska man inte alltid förvänta sig att det blir kallt och snöigt på vintern i vårt land? Hur tänker de när de inte ens har beredskap .... pinsamt!

Här har de äntligen kört bort en massa snö, så nu kan två bilar mötas på gatan :/

Apropå dina kommentarer, tror du inte att de har googlat på Picnic eller så och hittat din blogg? Jag har ständigt besökare som googlar på "blåbär", för den bilden visas nästan dagligen :))

2010-12-30 @ 09:59:35
URL: http://www.janesmax.blogspot.com
Postat av: mimmi

suck -.. är det inte små ynka träd grenar som ställer till det så dyker det upp trädstammar också .. helt otroligt ;)

Men jag tyckte att bilden blev häftig eftersom fokusen ändå låg bakom den stammen :)

2010-12-30 @ 10:35:08
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Jen

Ha ha! Jag kan väl inte påstå att just jag skriver seriösa kommentarer, men jag läser iaf dina inlägg. :D

Avskyr när folk skriver "titta in hos mig", "fin blogg", "rösta på mig" utan att ens ha läst något av vad jag skrivit. Dert är ren spam...



Lustigt hur trädet hamnade mitt i vägen. :0 Iland är man en aning ofokuserad helt enkelt. :P

Kram

2010-12-30 @ 12:29:31
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vad lustigt vad kunde det vara för speciellt med det inlägget?! Själv har jag inte fått det att funka de två ggr jag testat programmet.. MEN på landet har vi inte alltid den bästa uppkopplingen -ska testa igen!

Ha ett riktigt bra Nyårsfirande nu!! Passar på skriva idag imorgon lär man inte hinna.

2010-12-30 @ 12:56:03
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Siolia

Hejsan :) Jag håller helt med dig om att man BARA ska äta rätt, vilket jag gör. Äter vegetariskt och inte alls nått socker. Det som blir fel är att jag inte äter frukost pga att jag inte kliver upp de tiderna. Så det blir bara oftast sen lunch och middag. Vilket inte funkar när jag tränar som jag gör. Så frukost måste jag ha - och nutrilett tycker jag är gott, att hälla i mig en sådan och sedan lägga mig och sova igen. Passar mig perfa! :F



Oj, vad långt det blev. Haha.

2010-12-30 @ 14:20:36
URL: http://siolia.se
Postat av: pauli♥

hihi jag kan tänka mig det :)

gott nytt år på dig :D

kram

2010-12-30 @ 14:27:24
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Nollan

Haha, ja det är ju lätt att missa sådana där små diskreta träd ;) Fast visst är det märkligt hur mycket saker man missar när man tar fotot, blir ofta "överraskad" när jag kollar resultatet i bilderna. Vad kom den där stolpen ifrån - typ :)

2010-12-30 @ 23:56:53
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: annette

Ha, ha, kan ju tro att det små elakingar som kastar dit ett "litet" träd precis när Du trycker av;)



annette

2011-01-01 @ 09:17:24
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0