Konsten att vara lite kall...


...behärskas bäst av en...glass!?


Jag är iallafall INTE speciellt kylig av mej när saker och ting strular - snarare precis tvärtom! <:-)

Fast jag hade allt lite i bakhuvudet hela dagen igår, att jag borde coola ner mej och inte ha så bråttom med att byta blogg, utan istället avvakta att Bloglovin skulle lösa problemet med den där icke fungerande prenumerationen...

Men än har de faktiskt inte gjort det, och jag hittade följande meddelande från supporten i mejlen nu i morse:

Hej!
Jag har vidarebefodrat din fråga till våra utvecklare så kommer de att hjälpa och svara dig så fort de kan.
Hälsningar
Elias

Det verkar ju faktiskt lite komplicerat!? 8-X Eller också är det världens enklaste jobb att sitta i kundtjänst - bara delegera skiten!? ;-)

Jag skiter i vilket - nu bloggar jag här (tills nästa "katastrof" inträffar)!! :-D

/AnnaKK


Kommentarer finns här! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0