Trasig...

 
Uuuh... Vilken jäkla basilusk!!
 
Över en vecka sen jag blev sjuk, och det hänger fortfarande i. :-( Har mest legat utslagen i soffan, och längtat efter att få energikickar via typ intravenöst intag av nyponsoppa och hemlagad fläderblomssaft... 8-X
 
Men nu är det snart helg igen, och ambitionen är att vara frisk då! :-D
 
 
 
 
 
 
Hur det är med ambitionen att sy ihop min jacka, som har spruckit flera decimeter under ena armen, vet i katten - men jag BORDE göra det! Bortsett från den här undermånliga sömmen, så har det varit en av de bästa jackor jag nånsin har haft. Och inte oftare än jag hittar jackor som jag verkligen vill ha, så vore det väligt dumt att skrota den här... Iallafall innan det finns en ersättare.
 
Och på tal om ersättare... Jag har knappt haft datorn igång under tiden som jag har varit sjuk, utan mest använt mobiltelefonen när jag har velat surfa och så där. Fast det går rätt trögt när det gäller bloggar och vanliga hemsidor, tyvärr. Särskilt om man vill lämna en kommentar, så det hoppar jag oftast över... Men Instagram funkar perfekt!! Har plötsligt börjat gilla det jättemycket!?! 
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackare. Hoppas verkligen du är på benen till helgen. Verkar som om du missat halsbrännan och magsjukan i alla fall? Grattis!
Jag bara mobil-bloggar och surfar där. Datorn är min arbetsplats. Då är det jobb dom gäller. Ja, jag jobbar ju inte bara vid trimbordet. Det negativa med mobilen är att den åker fram i varje reklampaus på kvällen. På toa- besöken och mammor ganska osocial vid frukosten. Nej, när jag har sällskap lägger jag ner mobilen.
/P

2016-02-26 @ 08:22:18
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Lennart O

Go förmiddag! Influensabaciller tror jag att vänligen men bestämt undanber mig!

Fredag igen,då borde det kanske vara dags för litet städning dvs skakning av mattorna och att släpa dammsugaren över golven. Mattor förresten, borde man inte slänga ut dem för gott? Så har man ju ett moment mindre under städningen. Gamlingar ska ju inte heller ha några mattor på golvet då de utgör en allvarlig olycksrisk. Jag har ju länge nog vägrat att beteckna mej som en gamling, men tittar man på antalet gångna år så kanske det är dags att revidera den uppfattningen.Men till sinnet känner jag mej fortfarande som ung.

Solen glimtar fram då och då och kanske borde man ut i trädgården och se vad där finns att göra. Men än så länge nöjer jag mej nog med att bara titta. Det som inte görs idag kan man ju lika väl göra någon annan dag. Eller?

Allt gott, nya krafter och en god helg önskas alla Göingebor!

2016-02-26 @ 10:08:05
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Malin B

Hoppas du får vara pigg nu!!!
Jag hade också lagat favoritjackan, utan att tveka.

Bostadsbidrag!? DET har vi inte haft en tanke på... Andra bidrag? Ännu mindre tanke. "Bara" CSN...

2016-02-26 @ 11:32:03
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Usch då, krya på dig, segt att vara sjuk så länge...

Oj vilken reva du hade på jackan :O Hoppas du lyckas laga den eller hittar en minst lika bra jacka!

Instagram är bra roligt :)

2016-02-26 @ 23:46:19
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Marianne

Ja varför ska alltid ens älsklingskläder eller skor bli trasiga eller utslitna ?? Kan det bero på att man använder samma saker jämt!? Jag är i alla fall sån. Men med lite nål o tråd hänger den nog med ett tag till.

Hoppas baceluskerna har gett med sig och att du får en trevlig helg.

2016-02-27 @ 17:38:25
URL: http://livetsommajsan.blogg.se
Postat av: Lotta

Stackare! Vilka skitförkylningar och annat bråte som går nu. Har haft mitt minsta barnbarn hos mig hela helgen som har snorat och hostat då mamman varit på jobbet. Det har pussats och gosats här så vi får se hur länge som jag står på benen. Men å andra sidan så käkade vi på samma glass för någon helg sedan en halvtimme innan hon åkte på värsta maginfluensan och jag klarade mig så det finns gott hopp.
Vilken reva! Lider med dig! Älsklingsjackor borde hålla längre än andra jackor tycker jag. Ta nu fram nål och tråd innan revan är längre än jackan 😂. Min älsklingsjacka lindade jag in min lilla pälskling i, den tillhörde honom lika mycket som mig. Vi delade ofta på den 😉.
I år blir det nog, eller med all säkerhet en ny lurvig familjemedlem. Tiden är mogen nu. Jag får ju ta med mig hund på jobbet nu mera så det kan ju inte vara bättre. Det händer
mycket spännande här 😄.
Ha en bra dag och ta nu och snyt ut de där dumma bacillerna 👍

2016-02-29 @ 10:38:38
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
Postat av: Gubben

Krya på dig! Är nog snart ensam om att inte ha Instagram i Sverige.

2016-02-29 @ 20:43:54
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0