Dagens doningar...

 
Hade tänkt att förmiddagen skulle ägnats åt plugg, men det kom hux-flux en elektriker emellan!
 
Så nu har vi ljus i våra nya utelampor. :-) 
 
Vad det gäller mitt pluggande, så kunde jag så klart ha grejat med det iallafall. Men jag kunde baske mej inte hitta den rätta koncentrationen medan elektrikern var här, så det blev verkligen inte många frågetecken uträtade (fast att det så väl skulle ha behövts)...
 
Och nu håller jag på att koka rotmos (!), och när maken har kommit hem från jobbet ikväll ska vi greja lite i uthuset. Ska sätta upp glasfiberväv plus måla några väggar...
 
Men hur som helst: På måndag ska en ganska stor skrivuppgift lämnas in (den sista på den här delkursen), så vad jag ska göra på dagarna resten av den här veckan behöver jag inte precis fundera på!!
 
 
 
 
 
 
(Om man ändå hade satsat på typ marinbiologi, istället för på konstvetenskap!?)
 
Ha det!! :-)
 
/AnnaKK
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ditte Yvonne

Vaaaad är det där för nåt? :D En liten grön räka? Jag skulle aldrig ha ork att skriva ihop en sån uppgift...tror jag. Ändå gillar jag att skriva, men bara när jag vill! Lycka till!

2013-11-05 @ 16:04:30
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Hej. Ja nog vet du vad du ska göra resten av veckan med både pluggandet och fix i uthus. Blir trött bara jag tänker på det. Lycka till.
Tisdaskram

2013-11-05 @ 17:48:46
URL: http://badtant.bloggo.nu
Postat av: Lotta

Du gör dina fynd! Lite grön i grådiset piggar ju alltid upp, oavsett modellen.
Solen har tittat fram idag så jag borde inte klaga.
Men...eftersom jag hann bli rätt så blöt när jag råkade vara ute på långpromenaden just som skuren kom, så... :-)

Hoppas du får till något bra sådär på slutspurten.

Lycka till!

:-)

2013-11-05 @ 17:59:32
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
Postat av: Carina

Du hittar då på :)

Vet du vad, jag håller med dig om vad du skrev hos mig....man hänger inte med längre....och jag har inte heller lärt mig den nya fader-vår....den är säkert bra men den gamla är bättre....iallafall är det den som jag kan.
Ha en bra vecka och det blir säkert väl med pluggandet så småningom.
Kram

2013-11-05 @ 20:44:35
URL: http://vidbjarsjobacken.blogspot.se
Postat av: Soffie

Rotmos är gott men jag har aldrig lagat det själv...hoppas du får ordning på din uppgift..vad är det det där för nån grej,,ser ut som nåt skal efter något djur...

2013-11-05 @ 22:17:28
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hm, låter lite oroväckande. Elektrikern so. Tog din koncentration. Va han snygg, välbyggd eller lät han för mycket?

Förlåt en ovetandes skäl, men vad har du i handen?
/P

2013-11-05 @ 22:21:25
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Lennart O

Morning! Mystiskt marinbiologiskt kreatur du fått i näven, eller är det bara fiskrens? ;-)

Introverta människor har det svårt i dagens samhälle, hör i mitt "universitet", SR P1. Eftersom var tredje människa kan betraktas som introvert så är det många som kommer i kläm. Det är de utåtagerande, de extroverta, som uppskattas och armbågar sig fram i dagens samhälle. De eftertänksamma, funderande och lite långsammare, har ingen plats i vårt höghastighetssamhälle. Det är väl därför det går som det går, dvs åt helvete!

Vidare har jag uppsnappat att den svenska högskolan håller på att läromässigt uttunnas i oroande hög grad. En ganska logisk utveckling som har sin grund i den politiska målsättningen att "alla ska med".

I dag hoppas jag att regnet håller sig borta så mycket att jag kan slutföra höstens utearbete. Det är trottoaren som ska rensas från löv och annat mög som Simone drog med sig.

Ha det gott med slutspurten av höstens studier!

2013-11-06 @ 09:41:53
URL: http://leonardo34.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0