Välkommen hit!


Till en inte alls ny blogg, för det är i dagarna faktiskt 2 år sen jag skapade den. Men på den tiden var jag ju ganska "and-lig" av mej... :-)

...så därför bestämde jag mej för att använda Vad Händer Bland Änder?-bloggen istället, som ju också tillkom under våren 2008. Och sedan dess har det bara rullat på där...

Men nu är det dags att börja fylla den här med lite trevligheter, tycker jag!

Och då menar jag INTE med hundrafemtielva olika kategorier, en massa fotoutmaningar som jag egentligen har lessnat på, ofullbordade projekt och annat KAOS...!!

Bildvild var ett litet steg på väg mot det jag vill med bloggandet nu och framöver... Men den blev så sällan uppdaterad, och framförallt blev den alldeles för opersonlig...



Därför heter min ny(gaml)a blogg som jag! :-)

Anna för Anna, första K:et för Karin och andra K:et för Karlsson!!!



Ni som har följt mitt bloggande en längre eller kortare tid kommer garanterat att känna igen er här också, men fortsättningsvis ska jag inrikta mej på att göra fler blogginlägg som verkligen handlar om foto - så det här blir lite mer som en "riktig" fotoblogg, och inte bara en blogg med en massa foton i... :-) 



Men det kommer så klart att bli mycket egna foton och bilder i fortsättningen också, liksom vardagligt småsnack varvat med en och annan konst-ighet eller filur-ing. :-)

Kramar till alla som har hittat hit!!!

Och klicka nu här, så ni kommer till den här bloggens startsida också! :-)

/AnnaKK





Kommentarer:


Postat av: Jane

Oj, vad roligt! Det blir spännande att följa dig här. Lägger du ner den andra då, eller? Önskar jag hade mer tid för det här med fotandet, skulle vilja bli bättre på Photoshop oxå ... har ju knappt tid att kommentera tillbaks till alla vänliga människor :) Lycka till med ditt nya projekt!

2010-05-01 @ 10:28:32
URL: http://janesmax.blogspot.com



Postat av: Kerstin

Men vad kul, det här ska bli kul. Kommer du att lägga ner Bildvild nu?
Det ska bli roligt att följa dina fortsatta äventyr.
Ha en fin lördag.

2010-05-01 @ 11:31:28
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com



Postat av: Kerstin

Jag glömde berätta att det blev varken regn eller snö så vi kunde stå vid brasan och lyssna till kören. :) Men det var skitkallt!!!
Ha det gott.

2010-05-01 @ 11:35:43
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com



Postat av: ingrid

Och Växjö och allt känner mig nästan som hemma ju! Kul!

2010-05-01 @ 21:38:07
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: matte

Kul :)! blir det här du håller till mest hädanefter eller..
btw vilka maffigt stora bilder du har fått till!

2010-05-02 @ 20:15:16
URL: http://femtinio.blogg.se/



Postat av: Anki N

Jaha ja, där fick jag en förklaring på vad KK står för efter Anna...Tack!!
Ja jag bryr mig inte om vad du befinner dig i bloggyverna för jag hänger på som en magnet ungefär...haha.. är de här du ska hålla till nu då.
Kramiz Anki N

2010-05-03 @ 13:14:21
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0