Summer feelings...! :-)


För första gången i år: En fika ute på balkongen i riktig VÄRME!!! :-)



Det var nästan lite "bonnabränna"-varning tidigare i eftermiddags, när jag hade slutat fika och övergått till trädgårdsarbete istället. :-) T-shirt-varmt var det, men det drog fram lite moln efterhand så solen tog nog inte så mycket. Passade både mej (som slapp bli så där äckligt svettig!) och alla mina omkringflyttade växter alldeles utmärkt! 

Håller på att tömma en rabatt, som sedan ska "försvinna" och bli till en stenlagd sitt- och grillplats istället. :-)

Igårkväll blev jag förresten återigen varse att jag borde skaffa mej en större handvändska, så jag kan bära med mej 450:n + 18-200-objektivet istället för bara kompaktkameran... <:-I



Fast det blev ju i och för sej ett familjeporträtt ändå... :-)

/AnnaKK


Kommentarer finns här! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0