Snart i en trädgård...


...nära mej! 8-X



Urk!!!

Känner redan nu, vissa dagar, att björkpollentiden närmar sej... :-( 

Fast idag är det lugnt på den fronten, så då har jag passat på att vara trädgårds...-mästare, höll jag på att skriva - men det var allt att ta i!! ;-)  Trädgårds-arbetare, är mera sanningsenligt. :-)

Regnet hänger i luften, jorden klibbar och ogräset vill ogärna följa med upp när jag drar i det... >:-I

Ska ta kaffepaus nu, och fundera på om det är lönt att fortsätta bråka med skiten - det går ju säkert så oändligt mycket lättare en annan dag!? <:-)

Särskilt en sån där fin, solig och varm majdag, när luften är alldeles gul av björkpollen - och jag är så dunderallergisk att jag absolut inte orkar göra nånting...! Hm...

Så... Det får nog faktiskt bli lite till rensande idag...

Vad har ni andra för er?? :-)

/AnnaKK


Kommentarer finns här! :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0