Hejsan!! :-)


Baske mej om jag inte äntligen anar lite sommarväder!?

Visserligen blåser det halv storm ute, men det är ljumma vindar! :-)

Och i morgon är det ju faktiskt första juni, så om det inte ska vara sol, varmt och sommar då - när sjutton ska det isåfall vara det!?! >:-)



Större delen av förmiddagen idag har jag tuggat taggtråd! 8-I

 Och till sist lyckades jag få ner den... ;-)

Eller för att säga som det egentligen var; Jag bråkade med min gamla Blogspot-blogg... Den som det snoddes bilder från i förra veckan... La in högerklicksskydd på den också! Det tog lite längre tid för mej att hitta (och fatta... Host!) hur man gör det på en sådan blogg, jämfört med dem jag har här på Blogg.se...

Och jag vet fortfarande inte hur jag ska sätta högerklicksskydd på funktionen som öppnar upp bilderna i ett annat fönster!? :-I  Och jag hittar ingen stans hur man gör för att stänga av den funktionen helt och hållet...

Men jag lyckades iallafall "förstöra" koden i mina inlägg, så funktionen åtminstone inte lägre fungerar som den ska... Alltid något! <:-)

/AnnaKK


Kommentarer finns här! :-)







Kommentarer
Postat av: SqZ

Här har det hänt grejer! Innan jag hinner blinka så har du producerat massor med inlägg med roliga bilder :-)

2010-05-31 @ 15:32:34
URL: http://mysmurklan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0