Full fart!




Har tillbringat dagen på en hundutställning!! :-)

Hade egentligen tänkt mej en hopptävling för hästar, men sen var vädret si så där i morse - och då valde jag hundarna istället. De har lite coolare wet look än hästar!? ;-)

Fast vid middagstid så solade det upp, och då var jag faktiskt lite på G att åka vidare till hästarna också... Men jag besinnade mej (faktiskt så kan jag det - ibland!! He...) och tog mej en sväng på stan istället (Hässleholm). Åt lite och inhandlade ett par flaskor vin... Och gatufotade en del också, minsann. :-)

Undrar bara när jag ska få tid att gå i genom alla dagens foton... <:-) Resten av helgen kommer att bestå av trädgårdsarbete, för nu ska en av mina rabatter bort och ersättas med plattor istället. Gräva, gräva, gräva...

På återhörande!

/AnnaKK


Kommentarer finns här! :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0