Högerklicksskydd...


...från och med nu!

För att ingen (så lättvindigt, iallafall) ska kunna sno mina foton! >:-)

Jag kollade nämligen min e-post idag (vilket jag inte gör riktigt varje dag...), och då hittade jag inte mindre än tre mejl i vilka jag fick veta att en viss person tagit bilder härifrån och lagt upp på sin hemsida.

Har aldrig tidigare blivit uppmärksammad av någon utomstående på att sånt här skulle ha skett, så det känns verkligen bra att det finns många (ja, i detta fallet tycker jag att tre faktiskt är många!!) som bryr sej när det händer, och tycker att rätt ska vara rätt och säger ifrån! :-) Minst en av dem sa även till bildtjuven att ta bort bilderna, vilket denne då gjorde. Hade själv tänkt mej att ta en titt idag, men då visade det sej att faktiskt hela hemsidan har blivit borttagen... Så kan det (tydligen?) gå när man stjäl andras foton/bilder!! >:-D

Hur som helst! Jag hade ju märkt mina Händer Bland Änder-serier ordentligt med både blogg- och epostadress, så jag antar att det var därför som reaktionen blev så pass stor. Och nu funderar jag på att återinföra den typen av märkning på mina bilder... Typ så här:



Den skarpögde ser då att jag även funderar på ytterligare en grej... ;-)

/AnnaKK


Kommentarer finns här! :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0