Det där med skidåkning...

 
...har aldrig riktigt varit min grej. Men att det inte ska vara plus tio grader och regn i Sälens slalombackar - det håller jag verkligen med alla skidentusiaster om! Ry-y-y-ys...
 
 
 
 
 
 
Än mer klassisk skidmark i Sälen, kände jag mej också tvungen att beträda när vi nu ändå befann oss där:
 
 
 
 
Hur det skulle vara att stå på detta fältet mitt i ett vinterlandskap istället, och tillsammans med ca 15000 andra dårar, kunde jag faktiskt inte ta in...? Men jag gick hur som helst inte in här...
 
 
 
 
 
...och anmälde mej till nästa lopp!! NEVER!!! ;-)
 
 
 
 
Tror inte ens jag skulle fixa det där på cykel...? <:-)
 
/AnnaKK
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ha ha .. så du ville inte vara med nästa gång ;)
Var det bara tio plus när ni var där nu? jisses .. det var ju "nästan" så man skulle kunde ha snö där då
Här har vi idag haft SOMMAR ..men sommaren är ju som bekant kort... och imorgon är den över här... bara att hoppas att den hittar tillbaka nån gång igen ..denna månad helst :)
kram

2012-07-09 @ 22:06:08
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: leonardo

Morsning! Kan du inte tänka dig Sälen-Mora med släde och draghundar?
Här är det både blött och kyligt idag men dessbättre ännu inte någon snö i sikte.
Ha det gott!

2012-07-10 @ 09:20:59
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Jane

Hu, nej, det där skulle jag inte göra frivilligt! Äldsta sonen åkte Vasaloppet i år ... han var ganska mör efteråt. Höll på att svimma då han berättade att han skulle cykla runt Vättern också ... vilket han gjorde (han är nämligen inte alls ngn idrottskille). Kan du gissa vad han gjorde i söndags? Jo, simmade Vansbrosimningen ... efter att ha tränat EN gång i öppet vatten i år. Jag var jätteorolig och höll konatant kontakt med hans flickvän. Själv tyckte han att det var löjligt kort att simma 3 km. Nu återstår bara Lidingöloppet tydligen ... och detta görs frivilligt :O

2012-07-10 @ 09:26:59
URL: http://www.janesmax.blogspot.com
Postat av: Majsan, Lindsjö taxar

Hua vad kallt!! Vi har haft runt 25 gr o lite till i flera dagar nu även trots regnet som temp dök lite.
Fina bilder från er tur

2012-07-10 @ 10:01:58
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: Bonnfrua

Min galne bror har åkt öppet spår, men inte kan hans mer bekväma syster tänka sig det!!! :-)

FASt när man ser starten på TV blir man ju lite tårögd av att det är så mäktigt på nåt vis.

Ska tillbaka till tandläkaren idag, fast att jag var akut igår. Det är inte så särdeles skönt med tandvärk kan man ju konstatera... suck. :-)

2012-07-10 @ 11:50:41
URL: http://www.bonnfruas365-bilder.blogspot.com
Postat av: annette

Skulle nog kunna tänka mej att vandra eller cykla det spåret, men absolut inte att åka skidor,blir lite tänd på att cykla spåret just nu faktiskt, men det får gärna vara lite varmare än 10 plus;)

2012-07-10 @ 18:35:16
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0