Jag fotar inte så ofta...

 
...när jag hänger med favoritlaget (dotterns!) på bortamatcher.
 
Men då kan det istället hända att JAG blir fotad, när jag hänger med hemmalagets publik! ;-D
 
 
 
 
 
 
Vågar ni er på en gissning? Vilken av figurerna på bilden ovan är jag?? 8-)
 
Fotot har jag snott (eller heter det lånat!?) från motståndarlagets Facebooksida. Matchen spelades den första maj, och då var det fortfarande vinterjackor som gällde. Dottern & Co vann förresten. Och det gjorde de i matchen som spelades i måndagskväll också - så för tillfället leder de faktiskt sin serie! :-)
 
För övrigt rullar dagarna på. Solen skiner och det är varmt och skönt. Idag ska det opereras på ett sjukhus i en stad X antal mil bort. Finns ingen anledning att sitta i ett väntrum där hela halva dagen och våndas, men tankarna är till stor del där nånstans iallafall. Hoppas innerligt att allt går bra!! 
 
/AnnaKK
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna stenhårt för att operationen ska gå bra!

Kramar

2016-05-11 @ 10:08:57
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
Postat av: Malin B

Det kan vara lite kul med kort man snubblar över, vet en som hade exakt min klänning! ;) Oj, ÄR det jag?!
Man ser sig ju inte bakifrån så ofta...
Höger?!

2016-05-11 @ 20:18:05
URL: http://malinbs.blog.se
Postat av: Pernilla

Hoppas att open gick bra och att du varit och hälsat på?
Idag är det vinterjacka på här igen. Brr! Vindarna är isande men solen skön om man kommer i lä. Skulle hoppas på att helgen kunde bli skön men de spår regn! Blä! Hoppas det är bättre hos dej.
/P

2016-05-12 @ 11:38:40
URL: http://dogladyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0