Ny säsong! :-)

 
Fotbollen är i rullning igen - och en annan står helt frivilligt vid sidan av planen och fryser halvt ihjäl. Och tar några foton också, så klart!
 
Årets lagblid på damerna, till exempel:
 
 
 
 
 
 
Och några situationsbilder från premiärmatchen, som för övrigt relativt enkelt vanns med 3-1:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Match nummer två spelades så sent på kvällen att det inte längre var (tillräckligt) fotoljust då, men då mötte de iallafall ett favorittippat lag - och lyckades spela oavgjort 1-1 mot dem. Med andra ord ingen dålig inledning av årets seriespel, av ett lag som av lokalpressens sportredaktioner har tippats att ligga i bottenskiktet! ;-) 
 
På söndag är det dags att kriga om tre nya poäng. :-)
 
/AnnaKK
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Erkänner att jag avskyr fotboll. Tråkigt, kallt och tidskrävande. Tjejerna har spelat när de var mindre och jag har varit lika glad för båda två när de bestämt sig för att sluta. Lite skamsen.....ja faktiskt!

Nu är nummer tre på intåg och hon kommer med all säkerligen att börja spela hon också. Klart hon ska få. Det är inte snack om det. Jag stöttar och hejar men det ÄR tråkigt att sitta där och frysa.
/P

2016-04-29 @ 08:30:58
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Days by Johanna

Nu blev jag sugen på spela fotboll igen :)

2016-04-29 @ 12:57:04
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Malin B

Jag o L var ju söderut för att kolla O debut i fredags. I kväll har de bortamatch så jag får snällt vänta på resultat o ev kommentar via Snapchat i kväll.
Det går åt många bredvid i alla lagsporter och så mycket roligare det är med lagbilder, fina planer, tvättade kläder, rent o snyggt, domare bokade mm
Eldsjälar, inte alltid lätta att hitta.
Kul när det går bra för laget!

2016-04-29 @ 15:29:56
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Lotta

Har inte fotat fotboll på hur länge som.sonen har ju börjat spela och alla hemmamatcher är när jag jobbar. Jobba dagtid är ju inte så fotbollsvänligt just. Helst inte när man jobbar 07.00-20.30 varje jobbhelg? Nu gillar jag att jobba när jag ändå är på jobbet, så heldagar passar mig perfekt, sååååå fotbollensfotograferingen får helt enkelt vänta.

:)

2016-05-11 @ 10:27:08
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0