Trappa upp eller trappa ner...

 
...det är frågan det!?
 
 
 
 
 
 
Dottern och hennes pojkvän har iallafall fått en trappa upp till sin dörr nu.  
 
Och ingen saknar vare sej verandan eller den gamla trappan... :-)
 
Huruvida aktiviteten i den här bloggen kommer att trappas upp - eller ytterligare trappas ner - återstår att se. Trodde jag skulle få mer tid över nu när hösten är på ingång, men ännu så länge verkar det ju inte så.
 
Ärligt sagt är det nog mest lusten som tryter. 
 
Njut av solskensdagarna vi har nu - det gör jag!!!
 
Älskar september! :-D
 
/AnnaKK
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur det än blir, så blir trappan väldigt fin i alla fall.
/P

2015-09-09 @ 09:50:16
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Lennart O

Morning! Här i Småland hade vi minus 1,5 grader och vitt i gräset i morse. Vad har vi gjort för ont för att få drabbas av detta? Men visst är det fina septemberdagar vi fått nu med sol och hög blå himmel.

Det där med att hålla en blogg igång och samtidigt presenterar något med substans kräver med tiden mer än man tror. Min egen veckoblogg närmar sig nu 300 inlägg vilket innebär att jag hållit igång den i bortåt sex år nu. Det som driver mig är att det fortfarande regelbundet är mellan 25 och 40 läsare varje vecka och dessutom en del uppmuntrande tillrop från trogna läsare. Men jag märker att det blir allt svårare att skrapa ihop material med variation och substans. Den dagen bloggen smygande övergår till pladder hoppas jag att fortfarande besitta så mycket insikt att jag kan säga att nu är det slut.

Ha det gott!

2015-09-09 @ 10:21:56
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Malin B

Det där med upp eller ner är en tolkningsfråga. ;)
Jag gillar trappor, sätta sig där med en kaffemugg, gärna tillsammans med en trevlig prick eller ensam och prata/tänka på allt och ingenting.

Har kollat jätte mycket på dörrfoder sedan du pratade om det. ;)

Jag gillar september bäst av alla månader tror jag bestämt men i år tycker jag att även denna månad går rysligt snabbt.

2015-09-09 @ 22:27:01
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Lotta

Vilka duktiga hantverkare som fixar och donar. En så fin trappa hade jag gärna velat lägga en beställning på. (Även att jag älskar verandor)

September gillar jag också.....kan vara för att det är min månad :-)

Trevlig helg!

2015-09-11 @ 15:07:29
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
Postat av: Soffie

Hejhopp! Svar ang,mina paprikor,det blev bara två pyttesmå iår men jag har kvar plantan än men den det var helt enkelt alldeles för kallt ute!vi är visst lika just nu med bloggandet vi får väl se hur mycket jag skriver men jag vill inte sluta helt än! Har vi varann på FB kunde ju va kul !må så gott

2015-09-14 @ 20:52:45
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0