Orange... :-)

 
 
 
 
Nä, det är inte apelsinen som skymtar i bakgrunden. :-) 
 
Och det är faktiskt på dagen exakt tre år sedan jag tog fotot ovan (som i detta collage presenteras i en obeskuren variant, och två beskurna). Ibland gör man ett och annat fynd i bildarkivet! (Samtidigt som man undrar om man egentligen har utvecklats något på det fotografiska planet, trots att det har gått så pass lång tid...?)
 
På tre år hinner man för övrigt nätt och jämt med en högskoleutbildning nu för tiden. Ja, de flesta sådana är väl längre än så, skulle jag tro. Och nu när en termin på högskola/universitet inte längre är 20 poäng, utan 30, så känns det även som om terminerna har blivit snudd på okristligt långa... <:-I
 
Hur som helst. Jag hade ju bestämt mej för att jag skulle söka någon utbildning eller kurs inför vårterminen, och igår var sista dagen att göra en ansökan i rätt tid. Bland över 1200 olika distanskurser, hittade jag till slut en enda som jag åtminstone kunde tänka mej att söka... Är jag skoltrött, eller vad är det för fel!? 8-X
 
 
 
 
 
Ovan: Apelsinen! :-)
 
Förmodligen det närmaste solsken man kommer idag...
 
/AnnaKK
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Nja, ge inte upp hoppet, det kan bli någon solglimt idag, eventuellt. Men det håller i varje fall uppe här idag, än så länge. Ska omgående ge mej ut på en lååång promenad. Det har ju av olika anledningar varit lite si och så med motionen de senaste veckorna, vilket har visat sig ha den otrevliga bieffekten att min vikt ökat med närmare 1,5 kilo. Inte bra för varken hälsan eller det allmänna välbefinnandet. Jag har i min enfald trott att mitt trädgårdsarbete skulle kompensera nedgången av de normala motionsrundorna. Men tji fick jag!
PS. M & B har lyckligt kommit fram till Phoenix. Fick ett sms i morse.
Ha det gott!

2012-10-16 @ 08:52:47
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Ronnie

Du har säkert utvecklats fast du inte märker det själv, hoppas du kommer in på utbildningen o att det går bra så du känner nya fotovindar i ansiktet .
Bara att konstaera att du skapade fina bilder för tre år sen också !

2012-10-16 @ 09:31:45
URL: http://www.ronniesfiske.se
Postat av: Yvonne

Härliga orangea bilder, såna blir man glad av. Det finns ju så många konstiga kurser på universiteten, nån mer kanske det finns som passar! Nu är jag nyfiken på vilken det var du fastnade för. ;) Själv har jag bara läst en kurs, Vetenskap och tro, en kurs om vetenskap och ovetenskap liksom...

2012-10-16 @ 15:09:00
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Majsan, Lindsjo taxar

Va fin bilden var som du tog för så länge sedan. Du var duktig redan då....Jag har hållt på 1 år nu och mer vill man lära o bli bättre...
Vad blir det för utbildning?

2012-10-16 @ 20:51:05
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: soffie

svar:Ang tv-serien Torka aldrig tårar...ja jag läste ju boken på 1 dag å när jag kollade på del 2 igår så märkte jag att det inte alls handlade om det jag läst i den första boken så serien är från alla tre böckerna, men åå va bra den är jag väntar på att del 2 ska komma i bokform i vår å del 3 blir nog mycket tårar från mej. kramen å vackra bilder

2012-10-16 @ 21:21:17
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

Härliga foton från gamla arkiv :)
Har du sökt än?! Nu blev jag ju påmind om att jag också ska leta utbildning,...ujuj iblandärdet svårt :)

2012-10-18 @ 21:41:28
URL: http://www.majamyra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0