Storm-sviter...


Det blåste ju som bekant i söndagskväll... Men inte värre än att granen på torget i Älmhult fortfarande står kvar!



Toppen och stjärnan pekar dock ganska tydligt ut hur vindriktningen var... <:-)

Vid IKEA ser det däremot ut så här:



Eeeh...

Men man kanske kan anta att de har ganska billiga julgransfötter på det stället - som eventuellt faktiskt inte riktigt håller vad de lovar borde!? >:-)

Slutligen! Förbjudet eller inte - den här skylten har parkerat sej...



...i ett till synes ganska bekvämt ryggläge!

Och DET ska jag också göra nu alldeles strax - fast inte på gatan, utan i sängen!!

Natti-natti! :-)

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Anonym

Isch! Hoppas ljus och allt har återvänt till er!

2011-11-30 @ 21:19:15
Postat av: Yvonne

Men åååå...det var ju jag som kommenterade härovan! Fick skriva i allting...det brukar stå ifyllt redan. Hmmm.....

2011-11-30 @ 21:20:53
URL: http://www.yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Natti natti :)

Hoppas ni får sova utan några strömavbrott nu .Det var ju väldigt bra gjort av dig att komma på hur de klarade sig förut innan elen kom ;)När jag tänker efter ... på filmar där de visar från den tiden .. så var det nog så ;) Kanske också därför det blev så många barn i varje familj... kanske ;)

kram

2011-11-30 @ 21:34:39
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Jane

Här är det ingen risk att granarna blåser omkull ... de har ransonerat bort så gott som alla utom de två som brukar stå på våra torg i innerstan och de är de minsta på åratal ...

Anledningen till att granarna i rondellerna osv har tagits bort är att växtligheten där inte trivs ihop med granar, har du någonsin hört något så larvigt? Det har inte jag!

2011-12-01 @ 06:37:05
URL: http://www.janesmax.blogspot.com
Postat av: annette

Precis det Du gjort här, önskar jag att jag skulle ha tid att göra, är ju så mysigt att efter oväder gå och leta spår av förödelsen;)

Spår som drabbat andra vill säga!!



Ikeas granfot ser ju ut som den vore gjord av betong, men det kanske bara är ett skal som en del annat av Ikeas produkter!?



annette

2011-12-01 @ 18:06:16
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0