Så har det blivit söndagkväll igen...


Helgerna går så FORT... Snart är det ny vecka igen, och jag som inte på långa vägar känner mej klar med den här - eller ens med förra veckan!?



(Och då menar jag alltså FÖRRA lördagen! <:-) Hm...).

Somliga tycktes tro att det var fjäderfäutställning på gång...?



Men det var det ju inte, för det var så klart HUNDAR, HUNDAR och åter HUNDAR, som skulle visas upp och bedömas på SKK´s internationella i Hässleholm. :-)

Jag var där, som ni förstår, men dessvärre tog jag så många foton att jag sen inte riktigt har mäktat med att gå igenom alla (inte ordentligt iallafall). <:-I Och än mindre har jag gjort något urval av dem jag vill redigera och visa upp här i bloggen...

Men jag tänker att det helt enkelt får komma lite foton därifrån pö om pö framöver...? Några nu och några sen, och sen och sen. Typ... <:-)



Det ÄR baske mej lättare att fota folk än fä!? :-D

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det såg i alla fall varmt ut! Det har det inte varit här på länge :( Kul att fota folk som fotar ;)

2011-05-29 @ 18:26:16
URL: http://www.yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Ja det är mycket enklare att fota folk ;)

men du fick ju kanon fina bilder tycker jag .. Det är så himla kul att gå på hundutställning .. det var en här första Maj .. vi åkte ner ...åkte hem ganska fort .. det var full STORM ute och det började att regna.

2011-05-29 @ 19:10:17
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Fick nästan sommarkänsla av dina foton, här sitter man nu med dunjackan på igen och försöker få upp värmen efter att ha varit ute med hunden en sväng. Morsdag avklarad med god mat och vinstlotter som blev till nya lotter....:-)

Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2011-05-29 @ 19:59:34
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Jane

Åh, en liten "Max-kompis" :) ... fast min Max har lite högre ben än Jack Russeln på bilden. Har inte hunnit med att vare sig fota eller lägga in bild på bloggen. Var som hastigast ner till Stockholm en sväng och då försvinner dagarna snabbt. Får väl bättra mig till veckan. Ni kommer tydligen få kanonväder i morr´n :))

2011-05-29 @ 20:06:56
URL: http://www.janesmax.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Det är värst vad du springer på utställningar?

Ställer du själv?

Jag är ingen utställningsmänniska, men jag tänkte när jag köpte Flingan att jag skulle. Men nu har hon fel päls...

Ska klippa ner henne, enligt rekomendation från en trimmare, sen får vi se.

Det verkar väldigt kul, och du fångar alltid så bra bilder när du är där. Du har öga för bilden helt enkelt.

Och ser att det hamnat en schnauzer på bild, det blir genast extra poäng det!



Ha en fin start på veckan!

2011-05-30 @ 00:59:11
URL: http://landsorts-fotografen.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Ja det är nog lättare att fota folk, de kan ju förhoppningsvis lyssna på direktiven. Men jag tycker att du fått fina bilder därifrån. Du kan vara nöjd. :)

Ha en fin måndag.

2011-05-30 @ 01:02:39
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0