Underbart fotoväder...


...men dessvärre inte så mycket kameratid idag! <:-)

Har jobbat, veckohandlat med dottern, tvättat, bakat, lagat middag, städat...

Och nu ska snart resten av kvällen ägnas åt älgkött! Finstycka, putsa, mala, förpacka och frysa in... Inte det roligaste, men gott att ha sen! :-)

Men några foton har jag förstås tagit idag - gick ju bara inte att låta bli, när solen sken och snön gnistrade! Hade gärna varit ute och letat spännande motiv och bildvinklar hela dagen, om tiden bara hade funnits! Men kanske är det lika dant väder i morgon också...? Man kan ju alltid hoppas! :-D



På återhörande!!

/AnnaKK








Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det är så vackert ute nu med alla löv och så...men hur många såna bilder har man inte i datorn...känns onödigt på nåt sätt att ge sig ut i kylan bara för att fota ;) Jag kanske ska fota av tv-rutan i stället! Lycka till med köttet..här har vi bara sånt i frysen som sambon har jagat i x-prisdisken ;) Men det är gott nog!

2010-10-21 @ 18:49:34
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Hannah Larsson

Riktigt vacker bild! :D Älskar den blåa bakgrunden som gör att motivet lyser upp! En annorlunda bild, me like!



Oj, det lät inte som lite pengar det. Hela årslönen! Vad har du för kamera om jag får fråga? :) Måste verkligen skaffa ett jobb, planerar att resa massor och göra massor av saker. Måste ju få pengarna någonstans ifrån, kan inte leva på mitt barnbidrag hur länge till som helst. Kan lika gärna lära mig att bli mer självständig nu, smått! :D

Det gäller att du inte köper för mycket kameragrejer nu då så du har lite pengar när du är pensionär!! Fast å andra sidan kan du ju alltid leva på dina kameragrejer som då lär vara en hel del kan jag tro.... :D Haha!



Förmodligen får jag kameran på måndag, men hoppas fortfarande på imorgon men tror inte den hinner komma... :( Men några dagar kan jag stå ut! :D :D



Jo, nu lär det att gälla sig alla knappar. Blir ju att vänja sig att alla knappar är flyttade, ratten med inställningarna sitter till och med på andra sidan och allt är flyttat. Kommer nog vara helt förvirrande i början och jag kommer säkert bara stå och titta på den för att hitta rätt knapp! ;) Testade snurrhjulet när jag höll i kameran i affären, trodde det fungerade på ett helt annat sätt, men var faktiskt riktigt smidigt! :D



Lääängtar alltså!! Jisses, kommer ha med mig den vart jag än går.. Folk kommer säkert bli galna på mig.. Haha!

2010-10-21 @ 21:07:39
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: soffie

å så vacker bild brr hos mej har det varit kallt idag men solen tittade fram som tur va,

gokväll

2010-10-21 @ 22:02:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin bild!:) Härligt med snö, fast dock så får snön gärna vänta ett tag.:)



SVAR:Tack så mycket!:)

2010-10-21 @ 22:09:03
URL: http://fotoavhanna.blogspot.com
Postat av: Lotta

Oj vad du varit duktig som hunnit så mycket idag. Vilken tur att du hann med att rasta din kamera för några bilder från dig vill vi inte missa.

Kram

2010-10-21 @ 22:30:36
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0