X-ray? :-)




Ibland drabbas jag av klädintresse. Så pass att jag köper en massa nytt till gadroben - fast mest på rea, ska jag villigt erkänna. Det händer nämligen rätt ofta att jag köper sånt som jag sedan nästan aldrig använder, och då känns det trots allt lite bättre att jag iallafall inte gav så mycket för det... <:-)

I samband med de här klädintresse-topparna brukar jag även titta lite närmare på vad andra har på sej - så jag får lite bättre koll på modet och så där.

Tjejen på fotot ovan har utan tvekan modet att våga klä sej precis som hon vill!! :-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Och tack för gårdagens trevliga grillkväll.

Det där med filosofin som en kudde som kan skrynklas till efter rådande omständigheter låter inte så dumt alls. Det finns ju egentligen en filosofi för varje omständighet.

M lyckligt hemkommen efter "kattresan" söderöver. I dag när det är något svalare väder ska jag försöka mig på att återuppta något av det försummade trädgårdsarbetet.

Ha en fin dag!

2010-07-15 @ 08:48:08
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: annette

Oh, vad jag önskar att jag någon gång i livet haft modet att klä mej som tjejen på bilden, blir lycklig när jag ser henne, så härligt!

Lika härligt som här idag, bara 24 grader nu strax efter nio!



Ha en bra dag!



annette

2010-07-15 @ 09:25:56
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Anki N

Ungefär så där klär jag mig oxå ibland. Men då lämnar jag inte gården...hihi. Som du vet är rosa en färg jag älskar men aldrig bär på plagg. För jag klär inte i rosa alls. Jag satt på altan på morgonen o frågade mig själv varför jag inte köpte ett gäng vita tunna, korta klänningar till sommaren....pust...pust. Angåden pumpen: Rosa....nja jag slår vad om att mannen sätter stopp för det....100% säker, själv tycker jag de e kul att sticka ut lite så med små detaljer, pumpen ligger nära vägen oxå så de skulle kanske trycka ner hastigheten ytterligare...ler. Ska lägga fram förslaget o se reaktionen.

Regn = nix. Här är klarblå himmel o lika varmt som alltid. Tror vädergudarna glömt oss!!

Nu sa väl SMHI regn här till lördag, får se om de stämmer. Lite dum dag bara för vi får kompisbesök o lite festligt lär de bli o då är de ju gott att sitta ute. Kanske är vi så intorkade allihop nu så vi sitter ute även om det regnar.

Sorry nu fyllde jag ett jätteutrymme här, hoppas fler får plats...hihi

Kramiz Anki N

2010-07-15 @ 09:41:18
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Nog för att jag brukar ha pulsvärmare på mig...men såna har jag inte. (har faktiskt små dödskallar på tånaglarna ;) Kläder inhandlas här också endast på rea och på second-hand. Har massa bra grejor som var billiga! Men visst är det kul att kolla in andra...jag är nog lite för feg när det gäller att klä sig på nåt annat sätt än jag är van vid. Ha det gott!!

2010-07-15 @ 10:21:07
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Skulle jag gå som jag ville .. då skulle man nog hamna som en stor bild på Aftonbladet ;)

Nu blir det en liten promenad ..det har varit dåligt med dom ..det har mest varit bilåkning nu den sista tiden .. så nu är det dags att de gamla benen jag har får röra lite mer på sig igen :)

2010-07-15 @ 11:48:27
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: lizaloop

Det var nåt nytt, nån sån där "armprydnad" har jag inte sett förut, men jag är inte så bra på att följa modet heller!

2010-07-15 @ 11:56:34
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anki

mode, ja du, jag hänger inte med alls, men ser på dotra på ett ungefär hur man ska klä sej :-) jag köper sällan kläder men har väl en hel del i garderoben som jag aldrig använt, dotra är där och plockar emellanåt..



ha en fin kväll

2010-07-15 @ 21:16:39
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Jenny

Hon verkar ha lite "identitetskris"??



Men väldans gulligt ändå!

Kram, Jenny

2010-07-18 @ 12:41:40
URL: http://peacerosen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0