Dyrt att läsa e-posten! ;-)


Emellanåt får man ju kolla om det har landat nåt intressant i Hotmail-inkorgen. :-)

Idag fick jag dessutom för mej att se vad det fanns för skit i mappen för skräppost. Och vad hittade jag där om inte ett mail om mellandagsrea på Adlibris!? Skulle bara kolla lite grann - och vips hade jag klickat hem inte mindre än TRE böcker...! 8-X

Varav maken ska få den ena i födelsedagspresent, men förmodligen hinner den inte bli levererad förrän efter att den dagen har varit... Men det får gå det också! Och den som väntar på nåt gott... ;-)

En fördel med dessa impulsköp, är att jag nu inte längre har några pengar kvar att handla stövlar/kängor för... Så då behöver jag alltså inte slösa bort mer tid på att ränna i skoaffärer!!

Va´ BRA!!! :-D (Tänk positivt, typ...)



Mera shopping:

Båda ungarna + respektive + en kompis och en chaufför, har idag varit i Växjö och satt sprätt på sina julklappspengar. Och till min stora glädje har både sonen och hans flickvän köpt sej varsin kamera. :-)

Just nu läser de handböcker och testar lite grann... Sonen har valt en ganska ordinär och lättskött kompakt, medans flickvännen har satsat på en lite mer avancerad bridgekamera. Hon är tydligen sugen på en systemkamera längre fram, men vill lära sej mer om inställningar och så där först på den här. KUL!!! :-) (Jag hade inte en aning om att hon var så-å-å fotointresserad).

Dottern har köpt en tv. Eller en hel halv biograf...??? 8-X

Behöver man verkligen en 46-tummare när man sitter max 3,5 meter från rutan??? <:-)

Övriga som var med på resan kunde förmodligen inte köpa nånting, för när dotterns låda var lastad var det FULLT i kupén!!

Ha en fin kväll! :-)

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: yvonne

Där vi var på jul fanns det en 60-tumsteve :O Hm..en bridgekamera, vad är det?

Och isterberg, det vore mums för små fåglar det! :)

2010-12-28 @ 17:54:45
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: mimmi

Ha ha ha ja det är lätt att köpa när man ser lite reklam ..det gjorde jag för ett tag sedan :) Det blir nog en väldig när bild din dotter får på den tv ;)

Här har det varit fullt upp .. avinstallerade ett virus program på Yvonnes dator ....jag gjorde det ...allt gick åt skogen sen..det förbaskade programmet tog med sig några systemfiler ...fy tusan

2010-12-28 @ 19:40:24
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: soffie

fin bild,Adlibris har verkligen bra priser på böcker handlar mycket där:)

2010-12-28 @ 21:13:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vilken shopping det blev! ;)

Jag har också klickat hem från Adlibris men min slutsumma blev 25:-, väldigt överkomligt. =)

Fick nämligen ett presentkort på jobbet. Himla bra att få välja själv

2010-12-28 @ 22:20:16
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Visst är det kul med fotointresserade ungdomar. Min dotter gick runt på julafton med min kamera och bara längtar tills hon kan köpa en egen.

Hu va kallt och snö vi har!

Kram

2010-12-28 @ 23:31:10
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning från ett igenmulet Norrala! Nästan glad över det...inte så kallt då! Vi har faktiskt klarat oss från den värsta kylan...än så länge!

Nu har jag fnissat mig igenom dina inlägg...och njutit av härliga foton också!

Kramen!

Ragnvi

2010-12-29 @ 07:53:52
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Blev lite full i skratt när jag läste "tänk positivt" Har precis lagt upp ett nytt inlägg, med just den rubriken!!! ha ha!

Kul med ungar som delar ens intresse! Jag och min dotter var ute med varsin kamera i dag också. Fick några rutor på dottern och Flinga.

I morgon fyller hon år, så då ska vi ut och shoppa loss!

2010-12-29 @ 23:22:12
URL: http://landsorts-fotografen.blogspot.com/
Postat av: Jen

Och nu fick du mig att hoppa in på boksidor och bränna pengar. :D

2010-12-30 @ 12:26:16
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0