Foto från i torsdags...




Jag har nog inte talat om här i bloggen ännu, att jag var en sväng till Helsingborg i torsdags!?

Tog tåget dit, och det var en ganska dryg resa... :-/ Så det blev inte så lång stund i "Sundets Pärla" som jag egentligen hade velat ha, förrän det var dags att åka hem igen. 

Skulle förresten inte förvåna mej om det var just på tåget till Helsingborg som jag blev smittad med de basilusker som har härjat i kroppen på mej de sista dagarna!? I sätet bakom mej satt nämligen en person som snorade och hostade å det allra värsta... X-(

Nåja... Man måste våga utsätta sej för lite risker då och då - annars händer det alldeles för lite i tillvaron, och det är inte heller bra! ;-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: annette

Så är det nog, ja att Du blev smittad på tåget, är man lite mottaglig så behövs det inte mer än det och så lite fuktigt luft som hjälper till. Hoppas Du är på väg åt rätt håll i alla fall.

Nä, Du har inte talat om att Du varit i Helsingborg, att Du bara törs undanhålla oss en sådan sak;)Gillar den staden!

Mysig bild på den lilla killen som hittat ngt väldigt intressant att titta på, kanske är det fiskar, kul med barn som visar intresse för saker som händer omkring dem.

Verkar ha fått ordning på datorn, bara undrar hur en det kunde bli så galet, jag hade inte "pillat" på ngt!



Ha en skön kväll, här vräker regnet ner sedan ett par timmar!



annette

2010-08-17 @ 18:30:15
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Jag blev smittad av en annan "basilusk" jag, huuu...Törs man gå ut mer över huvud taget? :S Älgar och fästingar i skogen..bläää...

Hav och båtar är det nåt särskilt med! :)

Ha det gott!!

2010-08-17 @ 20:57:19
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vatten är rogivande för både fåglar och båtfolk samt en och annan fotograf:-)

Fin fin bild!

:-)

2010-08-17 @ 21:45:23
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken jättefin bild :)

2010-08-18 @ 13:50:44
URL: http://www.mimali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0